Upravljanje

Za potrebe održavanja zgrada posjedujemo široku paletu potrebnog znanja i stručnosti  koja nas u sprezi sa iskustvom koje imamo, čini kvalitetnim i kompetentnim Upraviteljem zgrada.

Stručnost u upravljanju osiguravaju inženjeri građevinske, strojarske i elektro struke, referenti tehničke struke, pravni i financijski stručnjaci i iskustvo od preko 30 godina u obavljanju poslova u održavanju zgrada.

Trenutno upravljamo sa više od 300 zgrada.

Izvan radnog vremena organizirali smo održavanje za potrebe hitnih intervencija.

Ovlaštene tvrtke za hitne popravke u zgrade na upravljanju dolaze u kratkom vremenskom roku za popravke (popravak električnih, vodovodnih instalacija, servis sustava grijanja, zamjena bravica, popravak uređaja, čišćenje odvoda itd.)

Na održavanju zgrada angažirano je preko pedeset (50) kvalificiranih ovlaštenih tvrtki sa ukupno više od 180 djelatnika od kojih je više od 70% iz Grada Vukovara.

Upravljanje stambenim zgradama radimo sukladno važećim Zakonskim odredbama koje redovito pratimo te suvlasnike i predstavnike suvlasnika u slučaju potreba redovito informiramo.

Prateći razvoj struke i uz podršku kvalitetnih proizvođača, zgradama nastojimo ponuditi najnovije tehnološke pristupe u rješavanju problema, unaprijediti kvalitetu života i povećati vrijednost nekretnine zgrada koje održavamo.

Aktivni smo članovi Udruge Upravitelj i dobitnici posebne Zahvalnice za izniman doprinos njenom radu.

Potpisnici smo Kodeksa poslovanja i ponašanja upravitelja nekretninama HGK-e.

Podršku suvlasnicima / vlasnicima nekretnina koju održavamo dijelimo u slijedeće kategorije:

Pravna podrška

  • Zastupamo vlasnike / suvlasnike u okviru danih ovlasti u pravosudnim i u pravnim pitanjima vezanim uz zajedničke prostore, dijelove i uređaje,
  • Vršimo Upis zgrade u zemljišne knjige,
  • Izrađujemo Ugovore o međusobnim pravnim odnosima za zgradu,
  • Pružamo pravne savjete i savjete o upravljanju zajedničkim prostorima, dijelovima, uređajima i povezanom prostorima,
  • Odgovorni smo za zaduženje i naplatu pričuve svih obveznika,
  • Pružamo pravnu pomoć suvlasnicima kao i  zastupanje njihovih interesa na sudu a prema trećim osobama.

Organizacijsko administrativna podrška

  • Vodimo evidenciju vlasnika,
  • Organiziramo sastanke sa suvlasnicima i informiramo ih radi donošenja odluke,
  • Dostavljamo podatke upravnim tijelima,
  • Svakodnevno na upit predstavnika suvlasnika informiramo o stanju računa pričuve i o prometu na računu zgrade.

Financijsko računovodstvena podrška

  • Dijelimo troškove održavanje zajedničkih dijelova na vlasnike prostora,
  • U ime vlasnika zaključujemo ugovore za izvršenje usluga potrebnih za redovno poslovanje u okviru danih odobrenja,
  • Redovito zadužujemo mjesečnu obvezu plaćanja pričuve,
  • Tiskamo i distribuiramo uplatnice za pričuvu zgrade,
  • Vršimo redovitu evidenciju knjiženja prihoda i troškova na računu pričuve zgrade,
  • Plaćamo troškove zajedničke struje zgrade. Pri tome vodimo evidenciju i pratimo stanje u slučaju prekomjerne potrošnje,
  • Izvještavamo suvlasnike o troškovima i dužnicima putem Internet stranice (mjesečno) i pismeno godišnje izvješće (jednom godišnje),
  • Izrađujemo izvješće o radu za predstavnika suvlasnika,
  • Izrađujemo financijsko izvješće za zgradu,
  • Obrađujemo i plaćamo obaveze za honorarne ugovore sa poreznom prijavom (predstavnici suvlasnika, čistačice i sl.)

Tehničko profesionalna podrška

  • Pregledavamo zgrade i funkcionalno pripadajuće zemljište,
  • Pripremamo i provodimo plan održavanja zgrade,
  • Utvrđujemo kvarove i činjenično stanje sa izradom tehničkog prijedloga rješenja,
  • Predlažemo modernizacije,
  • Pažljivo odabiremo i nadgledamo ugovorene podizvođače,
  • Organiziramo i nadgledamo provedbu radova održavanja,
  • Nudimo 24-satnu uslugu za hitne intervencije,
  • U ime vlasnika zaključujemo ugovor o osiguranju za zgradu i njegove zajedničke dijelove i instalacije,
  • Rješavamo potraživanja za štetne događaje kod osiguravajućeg društva.

Prednosti u odnosu na konkurenciju:

  • točnost i dnevna ažurnost praćenja prihoda i rashoda na računu zgrade te tjedno putem Interneta na adresi https://moj.tehnostan-vukovar.hr/ ,
  • transparentnost načina poslovanja - godišnje financijsko izvješće dostavljamo predstavniku suvlasnika u pisanoj formi,
  • olakšana komunikacija sa predstavnikom i suvlasnicima van radnog vremena putem dežurnih telefona,
  • redovito opominjanje dužnika te utuženje kroničnih neplatiša,
  • kontrola rada izvođača radova – niti jedan radni nalog niti faktura za usluge ne plaća se a da ih prethodno nije ovjerio ovlašteni predstavnik suvlasnika,
  • stručnost (inženjeri građevinske, strojarske i elektro struke, referenti tehničke struke, pravni i financijski stručnjaci) i iskustvo od preko 30 godina u obavljanju poslova u održavanju stambenih zgrada,
  • plaćanje pričuve na blagajni poduzeća bez naplate provizije (Mitnica, Tržnica Vukovar, Tržnica Borovo Naselje).

Radno vrijeme - Uredi

  • Ponedjeljak - Petak 7:00 - 15:00
  • Rad sa strankama 8:00 - 13:00
  • Pauza 10:00 - 10:30

Radno vrijeme - Blagajna

  • Ponedjeljak - Petak 7:30 - 14:00
  • 2. i 3. subota u mjesecu 7:30 - 12:00
  • Pauza 10:30 - 11:00

Intervencije

  • Hitne intervencije032 616 500
  • Grijanje 091 441 12 14

Ova stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima  pročitajte ovdje. Klikom na gumb "U redu" pristajete na korištenje kolačića.

Ova stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima  pročitajte ovdje. Klikom na gumb "U redu" pristajete na korištenje kolačića.

Vaše postavke su spremljene.